Παρακαλούνται όλοι οι προπτυχιακοί φοιτητές του Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας να προβούν στην δήλωση μαθημάτων για το χειμερινό εξάμηνο ακαδ. έτους 2024-2025 μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας (https://progress.upatras.gr) από Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024 μέχρι και Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024.
Προσοχή:
- Απαραίτητη προϋπόθεση η επανεγγραφή στο χειμερινό εξάμηνο 2024-2025 (δεν αφορά τους πρωτοετείς για το 1ο εξάμηνο λόγω αρχικής εγγραφής από τη Γραμματεία)
- Η διαδικασία δήλωσης αφορά όλους/όλες τους φοιτητές/ριες συμπεριλαμβανομένων και του πρώτου έτους.
- Οι φοιτητές δηλώνουν όλα τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου, τόσο τα υποχρεωτικά, όσο και τα μαθήματα επιλογής στα οποία προτίθενται να εξεταστούν στην περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου ακαδ. έτους 2024-2025. Εάν παραλείψουν να δηλώσουν κάποιο μάθημα δεν θα μπορέσουν να συμμετέχουν στην εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος.
- Οι φοιτητές των παλαιών Προγραμμάτων Σπουδών θα εισέρχονται στους συνδέσμους που χρησιμοποιούσαν και παλαιότερα με τους νέους κωδικούς τους upnet id.
Ενημερώνουμε τους/τις φοιτητές/-τριες ότι οι εισακτέοι παρακαλούνται να συμβουλευτούν την ιστοσελίδα https://ha1.upatras.gr/δηλώσεις-μαθημάτων/ :
- Οι εισακτέοι 2019 παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2019
- Οι εισακτέοι 2020 παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2020
- Οι εισακτέοι 2021παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2021
- Οι εισακτέοι 2022 παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2022
- Οι εισακτέοι 2023-24 παρακαλούνται να συμβουλευτούν Κανόνες Δήλωσης Μαθημάτων ΠΠΣ Ιστορίας Αρχαιολογίας – ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ 2023-24
- Οι υποβαλλόμενες αιτήσεις μετά την ημερομηνία λήξης περί έγκρισης εκ μέρους της Συνέλευσης εκπρόθεσμης δήλωσης μαθημάτων, θα απορρίπτονται, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την εμπειρία που έχει αποκτήσει η Συνέλευση και θεωρώντας πως υπάρχουν στη διάθεση των φοιτητών μας πολλά μέτρα/μέσα και διαδικασίες ώστε να γίνεται εμπρόθεσμα η ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων.
- Μετά την αποθήκευση δήλωσης να πραγματοποιείτε έλεγχο στο progress.upatras.gr στην επιλογή «ακαδημαϊκό έργο» για το αν παρουσιάζονται σωστά στο τρέχον ακαδ. έτος τα μαθήματα που δηλώσατε.
- Σε περίπτωση που δε εμφανίζονται, προσπαθείτε πάλι για δήλωση και αν συνεχίζει το πρόβλημα, επικοινωνείτε με την Γραμματεία του Τμήματος στο e-mail: mailto:secr-ha@upatras.grμέσα στις ημερομηνίες δήλωσης που έχουν ανακοινωθεί.
- ΜΟΝΟΝ σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, θα πρέπει να επικοινωνούν με την ομάδα του Τμήμα Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών στο e-mail: itdesk@upatras.gr.
Εκ της Γραμματείας