Παναγιωτόπουλος Γεώργιος

Αναπληρωτής Καθηγητής - Επιστημονικός Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης

Γραφείο: Δ1.1

Προπτυχιακά μαθήματα

  • Θα ανακοινωθούν σύντομα.

Μεταπτυχιακά μαθήματα

Θα ανακοινωθούν σύντομα.

Επιστημονικός Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης

Επιστημονικός υπεύθυνος της Πρακτικής Άσκησης (εξάμηνα 6 και 8) για το Τμήμα

Σπουδές

  • Σχολή Νομικών Οικονομικών & Πολιτικών Επιστημών, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα, Διοίκησης Μονάδων Υγείας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Διπλωματική Εργασία με τίτλο: «Η επαγγελματική ικανοποίηση, οι προσδοκίες και η επαγγελματική εξουθένωση των εργαζομένων σε νοσηλευτικό ίδρυμα».
  • Διδακτορικό Δίπλωμα, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Διδακτορική διατριβή με τίτλο: «Η άτυπη επαγγελματική κατάρτιση ως μέσο καταπολέμησης του κοινωνικού αποκλεισμού από την αγορά εργασίας».
  • Βιογραφικό Σημείωμα

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

  • Ζωγόπουλος, Κ., Παναγιωτόπουλος, Γ. (2024). Γνώσεις στελεχών εκπαίδευσης σχολικών μονάδων για την 4η βιομηχανική επανάσταση 1ο Διεθνές Συνέδριο ΔΙ.ΠΕ. Άρτας, «Καινοτομία, Εκπαίδευση & Δια Βίου μάθηση στον 21ο αι.», 15 & 16/3/2024. (Υπό δημοσίευση στα πρακτικά του συνεδρίου).
  • Ζέγλη Ε., Παναγιωτόπουλος, Γ. (2024). Τα χαρακτηριστικά του Μέντορα για τη διαχείριση της διαφορετικότητας στις σχολικές μονάδες και την προώθηση της συμπερίληψης: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Ηλείας. 1ο Διεθνές Συνέδριο ΔΙ.ΠΕ. Άρτας, «Καινοτομία, Εκπαίδευση & Δια Βίου μάθηση στον 21ο αι.», 15 & 16/3/2024. (Υπό δημοσίευση στα πρακτικά του συνεδρίου).
  • Ζωγόπουλος, Κ., Παναγιωτόπουλος, Γ., Καρανικόλα, Ζ. (2024). Τέταρτη βιομηχανική επανάσταση και τεχνολογικές ανάγκες στελεχών σχολικών μονάδων. 10o Διεθνές Συνέδριο ΙΑΚΕ. Κοινωνική και εκπαιδευτική προσαρμοστικότητα. Μετανάστευση, ένταξη, αειφορία και ψηφιακές τεχνολογίες. (αποδοχή περίληψης υπό κρίση τελικού κειμένου).
  • Panagiotopoulos, G., Karanikola, Z., Nikolaou, Ch. (2024). Teachers’ professional development and interculturalism International Conference on “Inclusive Education and Children’s Rights” UNICEF- Ministry of Education, Religious Affairs and Sports, and the Institute for Education Policy, 11-12/4/2024, Athens. (abstract submitted).
  • Lamprakaki, P., Karanikola, Z., Panagiotopoulos, G. (2024). The personality type of teacher on the basis of neurobiological tri-anthropo-type model as an indicator of their learning style in the framework of lifelong learning. Educational Psychology (An International Journal of Experimental Educational Psychology). https://www.tandfonline.com/journals/cedp20 (under review).
  • Panagiotopoulos, G. (2024). Sustainability and Human Rights Practices and Training. ESI Preprints, 108-119. https://doi.org/10.19044/esipreprint.2.2024.p108
  • Panagiotopoulos, G. (2023). European Mobility Programs and Skills Development. European Journal of Development Studies, 4(1), 1-6. DOI:10.24018/ejdevelop.2023.4.1.332
  • Panagiotopoulos, G. (2023). Democratic Operation and Organization of the School Leadership. International Journal of Scientific Research and Management (IJSRM), 11(12), 3082-3090. DOI: 10.18535/ijsrm/v11i12.el01
Μετάβαση στο περιεχόμενο